Bank Spółdzielczy w Leżajsku poszukuje osoby na stanowisko obsługi klienta
Miejsce pracy: Leżajsk
Główne zadania:
• aktywne pozyskiwane nowych klientów,
• sprzedaż i obsługa klientów indywidualnych w zakresie podstawowych produktów i usług bankowych,
• budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji z pozyskanymi klientami,
• dbanie o pozytywny wizerunek Banku i najwyższe standardy obsługi klienta,
• obsługa operacji i transakcji gotówkowych,
• realizacja ilościowych i jakościowych celów sprzedażowych,
• wspieranie klientów w aktywnym korzystaniu z bankowości elektronicznej i mobilnej.
Wymagania:
• mile widziane doświadczenie związane z pracą w bankowości,
• praktyczna znajomość technik sprzedaży,
• umiejętność budowania długofalowych relacji i łatwość w nawiązywaniu kontaktów,
• dynamizm w działaniu i konsekwencja w realizacji założonych celów,
• uśmiech, otwartość na ludzi i chęć pomagania innym,
• efektywna organizacja pracy własnej.
Oferujemy:
• zatrudnienie na podstawie umowy o pracę oraz atrakcyjny system premiowy,
• szkolenia przygotowujące do pracy z klientem i produktami bankowymi,
• możliwość rozwoju zawodowego w dynamicznie rozwijającej się instytucji finansowej,
• benefity: dofinansowanie wypoczynku, darmowa kawa, spotkania integracyjne, ubezpieczenia, służbowy telefon, pożyczki z KZP, dofinansowanie kursów.
Osoby zainteresowane podjęciem pracy prosimy o przesłanie CV oraz listu motywacyjnego na adres e-mail
KLAUZULA INFORMACYJNA DLA OSÓB ODPOWIADAJĄCYCH NA POWYŻSZE OGŁOSZENIE
Na podstawie art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), niniejszym informujemy, że: administratorem Pani/Pana danych osobowych, jest Bank Spółdzielczy w Leżajsku. Może się Pani/Pan również skontaktować się z naszym Inspektorem ochrony danych, pisząc na adres: