
Karta VISA
VISA CLASSIC Klienci indywidualni
- 50 000 zł Dzienny limit transakcji bezgotówkowych
- 10 000 zł Dzienny limit transakcji gotówkowych
- Płatności internetowe
- CASH BACK wypłata gotówki w terminalach POS
- * Gdy suma tansakcji bezgotówkowych przekracza 400 zł w miesiącu
Przydatne informacje
Wybierasz się w podróż zagraniczną?
Pamiętaj koniecznie o zabraniu ze sobą karty płatniczej. Jeśli używasz tej w telefonie lub zegarku, weź również kartę plastikową.
W niektórych rejonach świata mogą występować problemy z realizacją płatności przy użyciu cyfrowych portfeli, takich jak Google Pay, Apple Pay, Garmin Pay, Swatch Pay, itp. Tam lepiej sprawdzi się karta fizyczna-plastikowa lub gotówka.
Jeśli w podróży Twoja płatność telefonem lub zegarkiem nie przejdzie (zostanie odrzucona), ponów transakcję i użyj plastikowej karty. Najlepiej włóż kartę do czytnika terminala płatniczego albo bankomatu i zatwierdź kodem PIN. Nie wszędzie terminale płatnicze mają funkcję płatności zbliżeniowych (ang. contactless).
Przed wyjazdem zagranicznym, zwłaszcza jeśli wybierasz się w egzotyczny rejon, skontaktuj się z infolinią lub placówką naszego banku i zgłoś nam miejsce Twojej podróży. W ten sposób zapobiegniesz automatycznej blokadzie karty przez system, który chroni przed transakcjami fraudowymi.
Jeśli zgubisz kartę lub będziesz mieć jakikolwiek problem z płatnością kartą, skontaktuj się z infolinią Grupy BPS czynną 24h/7 tel.: +48 86 215 50 00.
Aby uruchomić płatności kartowe w internecie należy:
- wejść na stronę internetową portalu kartowego www.kartosfera.pl i postępować zgodnie ze wskazówkami na ekranie strony do logowania
- dokonać rejestracji w portalu kartowym klikając „Zarejestruj się”
- podać PESEL i kliknąć „Dalej”
- zaakceptować Regulamin portalu kartowego oraz wskazane zgody i kliknąć „Zarejestruj”
- Zalogować się do portalu kartowego podając PESEL oraz hasło otrzymane na numer telefonu podany przez Użytkownika karty w Banku i wskazany na poprzednim ekranie, następnie kliknąć „Zaloguj”
- ustawić hasło do logowania się na portalu kartowym i kliknąć „Zmień”
- aktywować zabezpieczenie 3D Secure dla wybranych przez siebie kart klikając na ikonę przy 3D Secure i postepować zgodnie z instrukcją na ekranie
- ustawić limit dla transakcji internetowych w zakładce limity
- po zakończeniu prac w portalu kartowym wylogować się z portalu kartowego klikając „Wyloguj”
W celu ponownego zalogowania się do portalu wejdź na stronę portalu www.kartosfera.pl, podaj PESEL i hasło, które zostało ustalone przy pierwszym logowaniu do portalu
W przypadku utraty karty (zgubienie, kradzież) należy niezwłocznie zgłosić fakt.
- telefonicznie w Centrum Kart tel. 828828828 lub 862155050
- osobiście w jednostce banku, w której wydana jest karta w terminie do 7 dni.
Karta odnaleziona, która wcześniej została zastrzeżona nie może być ponownie użyta, należy ją zwrócić do Banku prowadzącego rachunek.
W miejsce karty utraconej i zastrzeżonej Bank na wniosek użytkownika karty Bank wydaje nową kartę, do której generowany jest nowy numer PIN.
Uprzejmie przypominamy, że od stycznia 2021 r. wchodzi w życie zmiana przepisów prawa, która wymusza modyfikację usługi 3D Secure. Obecnie funkcjonująca w Grupie BPS wersja 3D Secure zostanie dostosowana tak, aby spełniać wymogi dotyczące silnego uwierzytelniania transakcji wynikające z Dyrektywy PSD2.
W Grupie BPS realizacja wymogu silnego uwierzytelniania będzie polegała na dodaniu, obok dziś funkcjonującego obowiązku podania jednorazowego kodu przesyłanego w formie SMS, drugiego obowiązkowego zabezpieczenia w postaci kodu PIN dedykowanego dla usługi 3D Secure.
Wysokość limitów do jakich Bank może nie stosować silnego owurzytelnienia 3D-Secure (transakcje niskokwotowe)
Pojedyncza transakcja internetowa | 100,00 PLN |
---|---|
Suma transakcji internetowych | 400,00 PLN |
Liczba następujących po sobie transakcji internetowych | 5 |