Przejdź do głównej treści

Voicebot - Wirtualny Konsultant

Asystent głosowy – VoiceBot umożliwia Klientom resetowanie hasła oraz blokowanie dostępu do bankowości elektronicznej. System automatycznie dzwoni do Klienta i przekazuje hasło w formie słownej.

Dzięki tej usłudze, Klienci mogą w dowolnym momencie zablokować dostęp lub wygenerować nowe hasło do bankowości internetowej, niezależnie od godzin pracy banku.
Cyfrowy Doradca Głosowy poprowadzi Państwa przez następujące czynności:
Reset hasła w Systemie Bankowości Elektronicznej
Drogi kliencie, jeśli nieumyślnie zablokowałeś swoje dostępy – teraz możesz je w bardzo prosty sposób odzyskać bez wychodzenia z domu.
  1. W interfejsie logowania wybierz opcję: Pomoc w logowaniu
  2. Następnie wpisz swój login oraz kliknij w przycisk: DALEJ.
  3. Wciśnij przycisk: ODBLOKUJ DOSTĘP DO BANKOWOŚCI INTERNETOWEJ.
  4. System poprosi Cię o wpisanie swojego numeru PESEL.
  5. Zostaniesz poproszony o dokonanie autoryzacji w aplikacji mobilnej BSGo.
  6. Przy najbliższej próbie logowania zadzwoni do Ciebie VoiceBot, który przedstawi tymczasowe hasło.
  7. Po wpisaniu tymczasowego hasła, zostaniesz poproszony o nadanie swojego nowego hasła.
  8. Teraz już tylko ostateczna autoryzacja w aplikacji BSGo. Gotowe!
Zablokowanie dostępu w Systemie Bankowości Elektronicznej
Jeśli z jakiegoś powodu potrzebujesz zablokować dostęp do bankowości, również możesz to uczynić.

W interfejsie logowania wybierz opcję: ZABLOKOWANIE DOSTĘPU, po czym postępuj według wyświetlanych na ekranie instrukcji. Pamiętaj, że po dokonaniu blokady, nie będziesz w stanie dokonać odblokowania z poziomu bankowości internetowej. Nasza ekipa doradców w placówkach stacjonarnych z chęcią pomoże Ci w przywróceniu dostępów.

Znajdziesz nas też tutaj