Płacąc za pomocą Apple Pay, korzystasz ze wszystkich zalet karty płatniczej naszego banku. Takie transakcje są łatwe, bezpieczne i poufne. Zyskujesz też wygodę – teraz na zakupy nie musisz zabierać portfela bo wystarczy, że masz ze sobą swojego iPhone’a.
Płacąc za pomocą Apple Pay poprzez iPhone’a, Apple Watch, iPada lub Maca*, korzystasz ze wszystkich zalet karty płatniczej naszego banku. Płacenie z Apple Pay jest proste, a usługa działa z urządzeniami, których używasz na co dzień. Dane Twojej karty pozostają bezpieczne, ponieważ nie są przechowywane w urządzeniu ani udostępniane podczas transakcji. Płacenie w sklepach, aplikacjach mobilnych (czyli popularnych „apkach”) i internecie jeszcze nigdy nie było tak łatwe, bezpieczne i poufne.
Dodanie karty płatniczej do usługi Apple Pay jest proste. Poniżej podpowiadamy, jak to zrobić.
iPhone
Apple Watch
iPad
Płatności w sklepach
Płacenie w apkach i witrynach internetowych
Lista urządzeń zgodnych z Apple Pay jest dostępna na stronie: support.apple.com/km207105.
Podczas zakupów Apple Pay wykorzystuje numer przypisany konkretnemu urządzeniu i unikalny kod transakcji. Pełny numer karty nigdy nie jest przechowywany w urządzeniu ani na serwerach Apple i nie może być udostępniany sprzedawcom. Apple Pay nie zachowuje danych o transakcjach, które dałoby się powiązać z Twoją tożsamością, zatem wszystkich zakupów dokonujesz całkowicie poufnie.
Ile kart mogę dodać na jednym urządzeniu (smartfonie, tablecie)?
Można dodać do 12 kart na jednym urządzeniu, lecz liczba ta może być mniejsza w zależności od typu.
Czy będę widzieć transakcje na telefonie?
Tak, ostatnie transakcje wykonane przy pomocy iPhone'a będą widoczne na ekranie.
Czy mogę dodać do aplikacji Wallet karty innych banków?
Tak, można dodać do 12 kart, jednakże dany Bank musi wspierać tę usługę. Liczba dodanych kart może się różnić pomiędzy urządzeniami.
Wykonałem transakcję w sklepie i terminal pokazuję odmowę, ale na telefonie widziałem "OK". Czy transakcja doszła do skutku?
Tak. Użytkownik widzi komunikat potwierdzający wykonanie transakcji, jednak transakcja może nie dojść do skutku. W takiej sytuacji prosimy o kontakt z Bankiem w celu sprawdzenia. Skuteczna transakcja pojawi się w historii ostatnich operacji.
Czy Klient otrzymuje powiadomienie w przypadku odmowy transakcji?
Klient otrzymuje powiadomienie zarówno o tym, że transakcja się powiodła, jak i o niepowodzeniu transakcji (na ekranie urządzenia).
Czy usuniecie karty z iPhone'a wpłynie na kartę w zegarku AppleWatch powiązanym z tym samym iPhone'em?
Nie, są one niezależne.
Czy rozparowanie AppleWatch z iPhon'em usunie kartę z zegarka?
Tak, po rozparowaniu urządzeń karta z zegarka zostanie usunięta.
Otrzymuję komunikat dotyczący błędu: "Karta nie została dodana. Skontaktuj się z Bankiem Wydawcą". Co to oznacza?
Karta może być zastrzeżona i nie może być dodana. Należy skontaktować się z Bankiem w celu indywidualnej weryfikacji.
Co się stanie gdy zgubię / zostanie mi skradziony iPhone ?
Użytkownik iPhone'a może zawiesić lub usunąć karty zwirtualizowane poprzez iCloud a także wykonać to przez Kartosferę lub na Infolinii.
Dlaczego nie jestem proszony o kod PIN?
Wszystkie transakcje są uwierzytelnione przez urządzenie, np., Youch ID, Face ID lub kod na urządzeniu IOS, Kod PIN karty fizycznej nie jest używany.