Aktualności - komunikaty, oferty, promocje

Szanowni Państwo

ako Bank Spółdzielczy jesteśmy wyjątkowo blisko dramatycznych wydarzeń, które rozgrywają się na południu naszego kraju. W regionie dotkniętym powodzią działają też Banki Spółdzielcze Zrzeszenia BPS, którego jesteśmy częścią. Pracują tam nasze koleżanki i koledzy. Dlatego nie możemy obojętnie czekać na rozwój wypadków.

Przyłączamy się do zbiórki, którą koordynuje Bank BPS. Zapraszamy wszystkich, którzy chcą pomóc!

Specjalne konto w Banku BPS do wpłat na rzecz powodzian:

79 1930 0005 7002 0000 1079 0002 (Odbiorca: Bank Polskiej Spółdzielczości SA

W tytule prosimy wpisać: Pomoc dla powodzian.

Zbiórka trwa do 30 września.

Zebrane pieniądze przekażemy organizacji, która najlepiej wie, jak je wykorzystać. Mamy pewność, że pieniądze zostaną wydane zgodnie z celem, który założyliśmy.

Szanowni Państwo

W najbliższych dniach wprowadzone zostaną zmiany w systemie bankowości internetowej. Wprowadzanie nowych funkcjonalności będzie przebiegało zgodnie z poniższym harmonogramem:

Wprowadzenie możliwości zmiany nazwy loginu.

Wprowadzony zostanie tzw. login spersonalizowany, czyli wybraną przez siebie nazwę, którą będziemy używać do logowania zamiast loginu. uruchomienie do 18 lipca 2024 r.

Wprowadzenie możliwości ustawienia obrazków bezpieczeństwa (antyphishingowych) przy logowaniu.

Wybrany obrazek pojawi się w sytuacji, gdy login zostanie wprowadzony poprawnie na stronie bankowości internetowej. Uruchomienie do 25 lipca 2024 r.

Wprowadzenie możliwości dodania przeglądarki do zaufanych dla autoryzacji przez aplikację BSGo

Przyspieszy to Państwu logowanie na zaufanych przeglądarkach. Uruchomienie do 1 sierpnia 2024 r.

Pojawianie się informacji w przeglądarce mobilnej o możliwości pobrania aplikacji BSGo.

Uruchomienie do 8 sierpnia 2024 r.

Szanowni Państwo

W związku ze zmianami w zakresie systemów informatycznych, w dniach 21-24 czerwca br., dostęp do niektórych usług bankowych będzie ograniczony

Poniżej przedstawiamy tabelę zawierającą szczegółowe informacje

Transakcje kartami debetowymi i kredytowymi – płatności oraz wypłaty gotówki z bankomatów będą funkcjonować bez zmian.

Zachęcamy do zaplanowania wszelkich ważnych operacji bankowych przed lub po podanych datach.

Dziękujemy za zaufanie, jakim nas Państwo obdarzają i liczymy na zrozumienie, jeśli napotkają Państwo niedogodności w trakcie przeprowadzanych zmian.

Szanowni Państwo

Zgodnie z Ustawą z dnia 7 lipca 2023 r. o zmianie niektórych ustaw w celu ograniczania niektórych skutków kradzieży tożsamości – od 1 czerwca b.r. mamy obowiązek zweryfikować, czy Twój PESEL jest zastrzeżony.

W jakich przypadkach będziemy weryfikowali Twój numer PESEL

Przed zawarciem każdej Umowy o:

  • rachunek oszczędnościowo – rozliczeniowy (ROR) lub rachunek oszczędnościowy,
  • kredyt gotówkowy,
  • kredyt studencki,
  • kredyt w rachunku ROR (limit),
  • kredyt hipoteczny,
  • kartę kredytową,
  • kartę przedpłaconą,
  • udzielenie wsparcia/zawarcia Aneksu w ramach FWK.

Ponad to, zweryfikujemy Twój PESEL przy każdym zawieranym aneksie / umowie kredytowej zwiększającej zadłużenie Twojego kredytu.

Przed realizacją każdej wypłaty gotówkowej w Oddziale Banku Spółdzielczego w Leżajsku jeśli suma wypłat z dnia dzisiejszego lub składana obecnie dyspozycja, spowodują przekroczenie limitu wypłat gotówkowych ponad ustawowy limit.

Wysokość limitu to kwota stanowiąca trzykrotność minimalnego wynagrodzenia za pracę.

Jeśli spełnisz jednocześnie dwa warunki w dniu bieżącym, tj. przekroczysz limit wypłat i będziesz miał zastrzeżony numer PESEL nie zrealizujemy dyspozycji wypłaty gotówkowej w żadnym naszym Oddziale Banku. Dodatkowo zablokujemy wypłaty gotówkowe we wszystkich naszych oddziałach, na kolejne 12 godzin, na wszystkich Twoich rachunkach.

Pamiętaj

Możesz zastrzec oraz cofnąć zastrzeżenie numeru PESEL:

  • na stronie www.gov.pl,
  • w aplikacji mObywatel,
  • w urzędzie gminy.

Po wykonaniu czynności bankowych można ponownie zastrzec swój numer PESEL.

Szanowni Państwo

Wspieramy kredytobiorców, których raty  znacznie wzrosły. Jeśli taka jest Twoja sytuacja, przeczytaj dokładnie nasz poradnik i poznaj szczegóły.

Wakacje kredytowe 2024

Wniosek - wakacje kredytowe 2024

Wybierasz się w podróż zagraniczną?

Pamiętaj koniecznie o zabraniu ze sobą karty płatniczej. Jeśli używasz tej w telefonie lub zegarku, weź również kartę plastikową.

W niektórych rejonach świata mogą występować problemy z realizacją płatności przy użyciu cyfrowych portfeli, takich jak Google Pay, Apple Pay, Garmin Pay, Swatch Pay, itp. Tam lepiej sprawdzi się karta fizyczna-plastikowa lub gotówka.

Jeśli w podróży Twoja płatność telefonem lub zegarkiem nie przejdzie (zostanie odrzucona), ponów transakcję i użyj plastikowej karty. Najlepiej włóż kartę do czytnika terminala płatniczego albo bankomatu i zatwierdź kodem PIN. Nie wszędzie terminale płatnicze mają funkcję płatności zbliżeniowych (ang. contactless).

Przed wyjazdem zagranicznym, zwłaszcza jeśli wybierasz się w egzotyczny rejon, skontaktuj się z infolinią lub placówką naszego banku i zgłoś nam miejsce Twojej podróży. W ten sposób zapobiegniesz automatycznej blokadzie karty przez system, który chroni przed transakcjami fraudowymi.

Jeśli zgubisz kartę lub będziesz mieć jakikolwiek problem z płatnością kartą, skontaktuj się z infolinią Grupy BPS czynną 24h/7 tel.: +48 86 215 50 00.

Szanowni Państwo

Od 1 czerwca 2024 roku zacznie obowiązywać nowy Regulamin otwierania i prowadzenia rachunków bankowych dla osób fizycznych

Zamiana w Regulaminie polega na wprowadzeniu zapisów wynikających z ustawy z 7 lipca 2023 r. o zmianie niektórych ustaw w celu ograniczenia niektórych skutków kradzieży tożsamości, tzw. ustawa o PESEL

Jednolity tekst Regulaminu jest dostępny poniżej oraz w placówkach Banku

Regulamin

Uprzejmie informujemy, że w dniu 29.12.2023 Bank Spółdzielczy czynny do godz. 13.00

Przypominamy, że w dniu 29.12.2023 rozliczenia w systemie ELIXIR (w tym ZUS) będą przyjmowane do godz. 12.30.
Zlecenia przyjęte po godz. 12.30 zostaną rozliczone w następnych dniach operacyjnych - odpowiednio w dniu 02.01.2024.
Prosimy o odpowiednio wczesne przekazanie swoich zleceń płatniczych.

Od godziny 17:00 w dniu 31 grudnia 2023 r. do godziny 24:00 w dniu 1 stycznia 2024 r. z powodu prac serwisowych nie będą realizowane Przelewy Express Elixir. Płatności BLIK będą realizowane w trybie zwykłym.

Weź udział w loterii „Jeden krok do wygrywania”! Zarejestruj kartę Visa wydaną przez Bank z Grupy BPS na www.visa.pl/loteria-BPS i płać nią jak najczęściej. Do wygrania nagroda główna Kia Rio i ponad 1000 innych nagród!

Szanowni Państwo. Uprzejmie informujemy, że w dniu 2023-09-14 zostanie wyłączony "stary UX" wygląd bankowości internetowej EBP.

Nowa wersja bankowości umożliwia:

  • łatwiejszą nawigację po systemie oraz szybki dostep do najczęściej wykorzystywanych funkcji.
  • Odświeżoną listę rachunków oraz historii transakcji, do której dostęp będzie już z poziomu pulpitu oraz bocznego menu.
  • Ułatwiony dostęp do szybkiej realizacji przelewów, planowanych płatności oraz zarządzania nimi.

Szanowni Państwo,

Informujemy, że w dniu dzisiejszym mogą wystąpić problemy z logowaniem do bankowości internetowej oraz do aplikacji mobilnej BSGo. Obecnie zauważamy problemy z połączeniem od operatorów mobilnych (Plus, Play, Orange). Szacowany czas usunięcia problemów - godz: 15:00.

Informujemy, że problemy z logowaniem do aplikacji Asseco EBP, BSGo nie zostały całkowicie usunięte. Obecnie zauważamy problemy z połączeniem od operatorów mobilnych (Plus, Play, Orange). Problem dotyczy również Klientów korzystających z połączenia Orange Światłowód.

Szacowany czas usunięcia problemów - godz: 17:00

Awaria została usunięta - godz: 15:20

Przepraszamy za utrudnienia.

Wysokość limitów do jakich Bank może nie stosować silnego owurzytelnienia 3D-Secure (transakcje niskokwotowe)

Pojedyncza transakcja internetowa 100,00 PLN
Suma transakcji internetowych 400,00 PLN
Liczba następujących po sobie transakcji internetowych 5

Szanowni Państwo,

Od dnia 05.04.2023 podnosimy oprocentowanie lokat terminowych:

Lokaty Oprocentowanie (%)
1 Miesiąc 1,20 %
3 Miesiące 1,80 %
6 Miesięcy / Lokata Dopłata 2,40 %
9 Miesięcy 2,40 %
12 Miesięcy 2,80 %
24 Miesiące 3,20 %
36 Miesięcy 3,60 %

Więcej informacji

Poznaj możliwości ubezpieczenia przez Internet. Prosto ze strony przejdziesz do porównywarki, wybierzesz najlepszą dla siebie ofertę, kupisz i opłacisz polisę nie wychodząc z domu.

Superpolisa Ubezpieczenia jest jednym z wiodących w Polsce pośredników ubezpieczeniowych. Klientom Banków Spółdzielczych oferuje w sprzedaży przez Internet ubezpieczania różnych Towarzystw i marek np. MTU, Proama, Link4, Uniqa czy YCD (ubezpieczenia dla młodych kierowców).

Celem porównywarki jest dopasowanie produktu do indywidualnych potrzeb, zapewnienie szerokiego wyboru ochrony, a także bezpieczeństwa i komfortu przy zakupie ubezpieczenia bez wychodzenia z domu przez 24h/7dni.

Polisy komunikacyjne

Polisy turystyczne

Polisy majątkowe

Ubezpieczenia online - informacje

Lokata PROMOCJA 6 Miesięcy

4,50 % rocznie
  • Oprocentowanie stałe
  • Lokata nieodnawialna
  • Min. kwota lokaty 1000 zł

Lokata PROMOCJA 3 Miesiące

3,50 % rocznie
  • Oprocentowanie stałe
  • Lokata nieodnawialna
  • Min. kwota lokaty 1000 zł
Uprzejmie informujemy, że w dniu 30.12.2022 Bank Spółdzielczy czynny do godz. 13.00

Przypominamy, że w dniu 30.12.2022 rozliczenia w systemie ELIXIR (w tym ZUS) będą przyjmowane do godz. 12.30.
Zlecenia przyjęte po godz. 12.30 zostaną rozliczone w następnych dniach operacyjnych - odpowiednio w dniu 02.01.2023.
Prosimy o odpowiednio wczesne przekazanie swoich zleceń płatniczych.

Od godziny 19:00 w dniu 30 grudnia 2022 r. do godziny 24:00 w dniu 1 stycznia 2023 r. z powodu prac serwisowych nie będą realizowane Przelewy Express Elixir. Płatności BLIK będą realizowane w trybie zwykłym.

Szanowni Państwo. Uprzejmie informujemy, że w dniu 2022-11-16 zostanie włączony nowy wygląd bankowości internetowej EBP.

Nowa wersja bankowości umożliwia:

  • łatwiejszą nawigację po systemie oraz szybki dostep do najczęściej wykorzystywanych funkcji.
  • Odświeżoną listę rachunków oraz historii transakcji, do której dostęp będzie już z poziomu pulpitu oraz bocznego menu.
  • Ułatwiony dostęp do szybkiej realizacji przelewów, planowanych płatności oraz zarządzania nimi.

W każdej chwili można włączyć nową wersję bankowości, jak i powrócić do obecnej.

Szanowni Państwo. Uprzejmie przypominamy, że dnia 2022-09-23 przeprowadzona zostanie migracja usługi BLIK do aplikacji BSGo.

Klientów korzystających z aplikacji BS Pay prosimy:

  • wizytę w naszym banku, jeśli dotąd nie posiadali dostępu do bankowości internetowej za pomoca aplikacji BSGo
  • jeżeli dostęp do bankowości internetowej realizowany jest za pomocą SMS, o zmianę spodobu autoryzacji na aplikację mobilną BSGo
  • Klienci, korzystający z aplikacji BSGo będą mogli aktywować usługę BLIK w aplikacji BSGo bez dodatkowych działań

Szanowni Państwo. Uprzejmie informujemy, że dnia 2022-09-11 od godziny 20:00 do godziny 23:59 planowane są prace w infrastrukturze ITCARD S.A. W związku z powyższym, w podanym przedziale czasowym wystąpią utrudnienia w dostępie do portalu kartowego KARTOSFERA, aplikacji mobilnej BS Pay oraz w zarządzaniu usługą tokenizacji w tym zapisanie karty w GPay oraz Apple Pay.

Szanowni Państwo. Informujemy, że od 29 lipca 2022 r. można złożyć wniosek o zawieszenie spłaty kredytu hipotecznego, czyli tzw. wakacje kredytowe.

Zgodnie z Ustawą z dnia 7 lipca 2022 r. o finansowaniu społecznościowym dla przedsięwzięć gospodarczych i pomocy Kredytobiorcom, wakacje kredytowe mogą dotyczyć jednej umowy kredytowej w złotych polskich zawartej w celu nabycia nieruchomości przeznaczonej na zaspokojenie własnych potrzeb mieszkaniowych.

Wakacje kredytowe przysługują Kredytobiorcy w okresach:

  • od dnia 1 sierpnia 2022 r. do dnia 30 września 2022 r. – w wymiarze dwóch miesięcy;
  • od dnia 1 października 2022 r. do dnia 31 grudnia 2022 r. – w wymiarze dwóch miesięcy;
  • od dnia 1 stycznia 2023 r. do dnia 31 grudnia 2023 r. – w wymiarze miesiąca w każdym kwartale.

Więcej

Szanowni Państwo,

Od dnia 01.07.2022 podnosimy oprocentowanie lokat terminowych:

Lokaty Oprocentowanie (%)
1 Miesiąc 1,00 %
3 Miesiące 1,50 %
6 Miesięcy / Lokata Dopłata 2,00 %
9 Miesięcy 2,00 %
12 Miesięcy 2,40 %
24 Miesiące 2,70 %
36 Miesięcy 3,10 %

Więcej informacji

Sznowni Państwo. informujemy o rozpoczętym procesie migracji płatności mobilnych BLIK z aplikacji BS Pay do aplikacji BSGo.

Migrację wykonujemy w celu integracji usługi BLIK z aplikacją mobilną BSGo (aplikacja bankowości mobilnej). O zakończeniu procesu migracji i sposobie korzystania z BLIK w aplikacji BSGo, będziemy informować na bieżąco

BLIK

Szanowni Państwo,

Od dnia 30.05.2022 zmieniamy oprocentowanie lokat terminowych:

Lokaty Oprocentowanie (%)
1 Miesiąc 0,70 %
3 Miesiące 1,00 %
6 Miesięcy / Lokata Dopłata 1,45 %
9 Miesięcy 1,45 %
12 Miesięcy 1,80 %
24 Miesiące 2,20 %
36 Miesięcy 2,50 %

Więcej informacji

Szanowni Państwo,

W dniu 16.05.2022 uruchomiliśmy usługę Express Elixir. Jest to pierwszy system rozliczeń płatności natychmiastowych w Polsce, umożliwiający bezpośrednią realizację transakcji z konta nadawcy w jednym banku na konto odbiorcy w innym banku. Umożliwia rozliczanie transakcji w czasie zbliżonym do rzeczywistego, a dzięki wykorzystaniu infrastruktury KIR i NBP środki nie opuszczają systemu bankowego.

Więcej informacji

Szanowni Państwo,

Od dnia 25.04.2022 podnosimy oprocentowanie lokat terminowych:

Lokaty Oprocentowanie (%)
1 Miesiąc 0,30 %
3 Miesiące 0,50 %
6 Miesięcy / Lokata Dopłata 0,75 %
9 Miesięcy 0,75 %
12 Miesięcy 1,00
24 Miesiące 1,40
36 Miesięcy 2,00

Więcej informacji

Szanowni Państwo,

W związku ze zmieniającymi się dynamicznie sankcjami nakładanymi na Rosję i na Białoruś informujemy, że nasz bank nie gwarantuje przeprowadzenia transakcji finansowych powiązanych z ww. krajami. Należy liczyć się z odrzuceniem płatności przez bank z / do ww. krajów.

Jednocześnie informujemy, że zgodnie z zapowiedziami, sankcje nakładane przez Unię Europejską, Stany Zjednoczone, inne organizacje międzynarodowe oraz przez poszczególne kraje, w zależności od rozwoju sytuacji, mogą podlegać dalszym rozszerzeniom.

Przykłady sankcji znajdą Państwo m.in. tutaj https://www.sanctionsmap.eu/#/main

Szanowni Państwo,

W związku z działaniami wojennymi na Ukrainie prosimy o zapoznanie się z poniższymi informacjami.

Dbaj o bezpieczeństwo swoich pieniędzy

Zapewniamy, że pieniądze, które są na kontach w naszym banku są bezpieczne. Sytuacja jest na bieżąco monitorowana przez sztaby koordynujące cyberbezpieczeństwo oraz ciągłość pracy naszego banku.

Uważaj na oszustów

Miejmy świadomość, że obecna sytuacja geopolityczna to czas zwiększonej aktywności cyberoszustów. Pamiętaj, żeby zachować czujność i stosować się do zasad bezpieczeństwa, zarówno podczas korzystania z bankowości elektronicznej, jak i wykonywania zakupów w Internecie.

  • Nie podawaj nikomu swoich danych do bankowości internetowej, nawet jeśli osoba, z którą rozmawiasz przedstawia się jako pracownik banku.
  • Nie klikaj w linki w SMS-ach i mailach informujących o rzekomych niedopłatach za rachunki, przesyłki kurierskie czy podatki.
  • Czytaj na bieżąco nasze komunikaty bezpieczeństwa.
  • Z rozwagą i należytą ostrożnością podchodź do informacji rozprzestrzenianych przez media społecznościowe. Zanim w coś uwierzysz, sprawdź, czy źródło informacji jest wiarygodne.

Wypłaty gotówki

Apelujemy o racjonalne zachowanie. Pracownicy banku, a szczególnie służby odpowiedzialne za cyberbezpieczeństwo, na bieżąco monitorują sytuację. Twoje pieniądze są w naszym banku bezpieczne i cały czas możesz płacić bezgotówkowo, np. za pomocą karty. Zaopatrzenie naszych oddziałów i bankomatów w gotówkę na bieżąco koordynujemy z Narodowym Bankiem Polskim. Realizujemy wszystkie procedury obowiązujące w ramach Zrzeszenia BPS

Zapraszamy do zapoznania się z komunikatem Narodowego Banku Polskiego w sprawie dostępności gotówki: https://www.nbp.pl/home.aspx?f=/aktualnosci/wiadomosci_2022/25022022.html

Jak dbac o bezpieczeństwo swoich pieniędzy

Zgłaszaj nam podejrzane sytuacje pod specjalnym numerem tel. +48 17 242 00 73 (opłata za połączenie zgodna z cennikiem operatora) lub e-mailem pod adresem: incydent@bslezajsk.pl

Szanowni Państwo,

otrzymaliśmy informację, że oszuści wysyłają SMS-y z linkiem do środków, które ktoś rzekomo przekazał Ci za pomocą BLIKA. Jeśli dostaniesz taką wiadomość, nie klikaj w podany link!

Ani my, ani operator płatności BLIK nie wysyłamy takich SMSów.

Jeśli ktoś prześle przelew na telefon BLIK, środki automatycznie znajdą się na Twoim koncie,a Ty nie musisz nigdzie potwierdzać, że chcesz je odebrać.

Przypominamy również o podstawowych zasadach bezpieczeństwa:

  • Uważaj na linki przesyłane w SMSach – najlepiej ich po prostu nie klikać.
  • Nie pobieraj aplikacji, których nie znasz – możesz nieświadomie zainfekować swoje urządzenie.
  • Loguj się do konta wyłącznie w aplikacji i na stronie banku
  • Nie podawaj nikomu swoich danych logowania do banku lub skrzynki e-mail – to poufne dane

Zgłaszaj nam podejrzane sytuacje pod specjalnym numerem tel. +48 17 242 00 73 (opłata za połączenie zgodna z cennikiem operatora) lub e-mailem pod adresem: incydent@bslezajsk.pl

W załączeniu przekazujemy Państwu dokument o zmianach przepisów prawnych dla Książeczek Mieszkaniowych wystawionych przed 23 października 1990 r. uzupełniony o informację w zakresie konieczności rejestracji ich w banku przez właścicieli tych Książeczek Mieszkaniowych.

Więcej informacji

Dzięki Visa mamy pierwszą pionową kartę. Okazja jest wyjątkowa: Zimowe Igrzyska Olimpijskie Beijing 2022 (tak, tak, to już od 4 lutego). Tematyczna karta olimpijska Visa Debit dla klientów indywidualnych Banku BPS i Banków Spółdzielczych Zrzeszenia BPS to naprawdę niezła sztuka: jest pionowa, jest czarna i elegancka, jest limitowana, na awersie dumnie prezentuje się maskotka Beiging 2022: panda Bing Dwen Dwen, a wszystkie dane przeniesione zostały na rewers, takiego projektu nie znajdziecie w żadnym innym banku w Polsce!

Bank Spółdzielczy w Leżajsku wspiera Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy...

Więcej informacji

Uprzejmie informujemy, że w dniu 31.12.2021 (Sylwester) Bank Spółdzielczy czynny do godz. 13.00

Przypominamy, że w dniu 31.12.2021 rozliczenia w systemie ELIXIR (w tym ZUS) będą przyjmowane do godz. 12.30.
Zlecenia przyjęte po godz. 12.30 zostaną rozliczone w następnych dniach operacyjnych - odpowiednio w dniu 03.01.2022.
Prosimy o odpowiednio wczesne przekazanie swoich zleceń płatniczych.

Uprzejmie informujemy, że w dniu 24.12.2021 (Wigilia) Bank Spółdzielczy w Leżajsku będzie czynny do godz. 12.00

Natomiast Oddziały: Kuryłówka, Grodzisko Dolne, Jarosław - będą nieczynne

Szanowni Państwo,

W Banku Spółdzielczym w Leżajsku już możesz używać mojeID – zdalnego potwierdzania tożsamości poprzez bankowość elektroniczną. Teraz wygodniej skorzystasz z komercyjnych i publicznych usług online.

Więcej informacji Regulamin usługi mojeID

Szanowni Państwo,

Informujemy, że po okresie przejściowym, nazwa aplikacji „BSGo (dawny mToken Asseco MAA)” - od dnia 14 lipca 2021 (w godzinach wieczornych) zostanie zaktualizowana na docelową: „BSGo” (w sklepach: App Store, Google Play oraz Huawei AppGallery zostanie opublikowana nowa wersja aplikacji o zmienionej nazwie).

Więcej informacji

Szanowni Państwo,

Po 29.04.2021 rozpoczyna się proces umarzania subwencji udzielonych w ramach Tarczy Finansowej PFR 1.0. dla mikro, małych i średnich firm. Proces umorzeń zostanie zainicjowany indywidualnie dla każdej subwencji, w rocznicę wpłynięcia środków na rachunek firmy.

Więcej informacji

Szanowni Państwo,

w dniu 07.04.2021 aplikacja BSGo (dawny mToken Asseco MAA) zyska pełną funkcjonalność aplikacji mobilnej.

Aplikacja BSGo (dawny mToken Asseco MAA) to:

  • Odmieniona szata graficzna i nowa ikona na pulpicie smartfonu lub tabletu.
  • Jeszcze więcej funkcji ułatwiających bankowanie w aplikacji:
    • Obsługa płatności poprzez aplikację mobilną.
    • Zarządzanie produktami w aplikacji mobilnej.
    • Ergonomia w nawigacji, przyjazny interfejs.
    • Wskaźnik salda przed zalogowaniem – kwotowo lub procentowo.
    • Praca w kontekście klienta detalicznego i korporacyjnego.
    • Mobilna autoryzacja (poprzednia funkcjonalność aplikacji mToken).

Zachęcamy Państwa do pobrania i instalacji aplikacji BSGo (dawny mToken Asseco MAA) ze sklepów Google Play lub App Store.

Więcej informacji

Szanowni Państwo,

w dniu 26.03.2021 aplikacja BSGo (dawny mToken Asseco MAA) zastąpi dotychczasową aplikację do bankowości mobilnej mToken Asseco MAA.

Aplikacja BSGo (dawny mToken Asseco MAA) to:

  • Odmieniona szata graficzna.
  • Nowa ikona na pulpicie smartfonu lub tabletu.

Zachęcamy Państwa do pobrania i instalacji aplikacji BSGo (dawny mToken Asseco MAA) ze sklepów Google Play lub App Store.

Więcej informacji

Departament Bezpieczeństwa Banku BPS informuje, iż w ostatnim czasie zanotowano próby wyłudzenia danych poprzez oszustów podszywających się pod numer Infolinii Banku BPS. Możliwe jest to dzięki technice zwanej spoofingowi. Oszuści wykorzystują słabe strony sieci GSM, które pozwalają im podszywać się pod dowolny numer telefonu - w tym Infolinię Banku. Nie jest to związane z jakimkolwiek przełamaniem systemów bezpieczeństwa po stronie Banku.

Więcej informacji

Wielu z nas co roku wspiera inicjatywę Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Obecnie ze względu na wyjątkowe okoliczności oraz potrzebę zachowywania dystansu społecznego, większość miejsc spotkań publicznych jest zamknięta – a to właśnie tam zawsze można było spotkać kwestujących wolontariuszy z puszkami. To utrudnia finansowe wsparcie inicjatywy...

Więcej informacji

Szanowni Państwo,

Uprzejmie przypominamy, że od stycznia 2021 r. wchodzi w życie zmiana przepisów prawa, która wymusza modyfikację usługi 3D Secure. Obecnie funkcjonująca w Grupie BPS wersja 3D Secure zostanie dostosowana tak, aby spełniać wymogi dotyczące silnego uwierzytelniania transakcji wynikające z Dyrektywy PSD2.

W Grupie BPS realizacja wymogu silnego uwierzytelniania będzie polegała na dodaniu, obok dziś funkcjonującego obowiązku podania jednorazowego kodu przesyłanego w formie SMS, drugiego obowiązkowego zabezpieczenia w postaci kodu PIN dedykowanego dla usługi 3D Secure.

Instrukcja nadanie PIN Instrukcja uwierzytelnienie

Szanowni Państwo,

Uprzejmie informujemy, że Polski Fundusz Rozwoju wydłużył termin przedstawienia przez Przedsiębiorców, którzy zawarli Umowę Subwencji Finansowej w ramach Tarczy Finansowej PFR dokumentów potwierdzających, że osoba, która zawarła Umowę była uprawniona do reprezentowania Przedsiębiorcy z 31 grudnia 2020 r. na dzień 31 stycznia 2021 r

Więcej informacji
Uprzejmie informujemy, że w dniu 31.12.2020 (Sylwester) Bank Spółdzielczy czynny do godz. 13.00

Przypominamy, że w dniu 31.12.2020 rozliczenia w systemie ELIXIR (w tym ZUS) będą przyjmowane do godz. 12.30.
Zlecenia przyjęte po godz. 12.30 zostaną rozliczone w następnych dniach operacyjnych - odpowiednio w dniu 04.01.2020.
Prosimy o odpowiednio wczesne przekazanie swoich zleceń płatniczych.

Uprzejmie informujemy, że w dniu 24.12.2020 (Wigilia) Bank Spółdzielczy czynny do godz. 12.00

Szanowni Państwo,

Uprzejmie przypominamy, że Przedsiębiorcy, którzy zawarli Umowę Subwencji Finansowej w ramach Tarczy Finansowej Polskiego Funduszu Rozwoju zobowiązani są do przedstawienia w terminie do 31 grudnia 2020 r., w celu weryfikacji przez Bank, dokumentów potwierdzających, że osoba, która zawarła Umowę była uprawniona do reprezentowania Przedsiębiorcy.

Więcej informacji

Szanowni Państwo,

Informujemy, że w dniu 24 listopada, tj. wtorek w godzinach 18:00 - 21:00 nastąpi migracja systemu bankowości internetowej do nowej wersji. W czasie migracji nie będzie możliwe zalogowanie się do bankowości elektronicznej.

Nowa platforma oferuje więcej funkcjonalności oraz zmodyfikowany interfejs. Z nowej bankowości elektronicznej będzie można jeszcze wygodniej korzystać na smartfonach i tabletach.

Proces logowania do bankowości elektronicznej oraz autoryzacji transakcji przebiegać będzie tak jak dotychczas. Za utrudnienia przepraszamy

Więcej informacji Logowanie Filmy instruktarzowe
Uprzejmie informujemy, iż od dnia 18.10.2020 zostały zmienione godziny obsługi w placówce w Leżajsku i oddziałach:

Placówka Godziny otwarcia
Leżajsk 08:00 - 15:30
Grodzisko Dolne 08:00 - 15:30
Kuryłówka 07:30 - 15:30
Jarosław 08:30 - 16:00

Poznaj usługę płatności BLIK w aplikacji mobilnej BS Pay! Dzięki niej jeszcze łatwiej zapłacisz za zakupy online oraz wypłacisz pieniądze z bankomatu – bez użycia karty! Sprawdź szczegóły i wypróbuj BLIKa już dziś!

BLIK
Uprzejmie informujemy, iż od dnia 26.10.2020 zostały skrócone godziny obsługi w placówce w Leżajsku i oddziałach:

Placówka Godziny otwarcia
Leżajsk 08:00 - 14:00
Grodzisko Dolne 08:00 - 14:00
Kuryłówka 07:30 - 14:00
Jarosław 08:30 - 14:00

Uprzejmie informujemy, że Zespół Google Pay ogłosił w Polsce zmianę sposób autoryzacji transakcji powyżej limitu 100 złotych – z dotychczasowego obowiązkowego podania kodu PIN na weryfikację tożsamości posiadacza karty na telefonie.

Zmiana ma na celu m.in. ograniczenie rozprzestrzeniania się koronawirusa (poprzez brak konieczności dotykania klawiatury terminala płatniczego). Nowa metoda autoryzacji pozwoli użytkownikom Google Pay płacić jeszcze łatwiej, szybciej i jeszcze bardziej bezkontaktowo, z zachowaniem bezpieczeństwa płatności mobilnych.

W miejsce dotychczasowego obowiązku podania kodu PIN, użytkownik telefonu zostanie poproszony o odblokowanie telefonu w celu potwierdzenia tożsamości poprzez autentykację:

  • biometrią (w zależności od używanego modelu telefonu może to być odcisk palca lub skan tęczówki) lub
  • wiedzą (zgodnie z ustawieniami telefonu – PIN lub tzw. wzór odblokowania).

Pełna lista akceptowanych metod autoryzacji dostępna jest na stronie www poświęconej usłudze Google Pay pod linkiem TUTAJ.

Zmiana będzie wprowadzana stopniowo dla wszystkich użytkowników Google Pay wraz z aktualizacją aplikacji na urządzeniach. Po aktualizacji kod PIN do karty nie będzie już wymagany poza pojedynczymi wyjątkami (np. wypłaty z bankomatów)

Z dniem 01 stycznia 2020 r. ulegają zmianie Taryfy opłat i prowizji dla klientów indywidualnych oraz podmiotów gospodarczych, wprowadzone Uchwała Zarządu w dniu 06.10.2020

Więcej informacji

Usługa Garmin Pay i Fitbit Pay to usługa transakcji zbliżeniowych, opracowana z myślą o osobach będących w ciągłym ruchu. Niezależnie od tego, czy chcesz wypić filiżankę kawy po porannym biegu, czy przekąsić coś podczas przejażdżki, aplikacje Garmin Pay i Fitbit Pay umożliwiają szybkie i proste dokonywanie zakupów wyłącznie przy użyciu zegarka. Nie masz portfela? Nie masz telefonu? Nie ma problemu.

Regulamin - cyfrowy portfel Garmin Pay Fitbit Pay Płatności mobile

Płacąc za pomocą Apple Pay, korzystasz ze wszystkich zalet karty płatniczej naszego banku. Takie transakcje są łatwe, bezpieczne i poufne. Zyskujesz też wygodę – teraz na zakupy nie musisz zabierać portfela bo wystarczy, że masz ze sobą swojego iPhone’a.

Płacąc za pomocą Apple Pay poprzez iPhone’a, Apple Watch, iPada lub Maca*, korzystasz ze wszystkich zalet karty płatniczej naszego banku. Płacenie z Apple Pay jest proste, a usługa działa z urządzeniami, których używasz na co dzień. Dane Twojej karty pozostają bezpieczne, ponieważ nie są przechowywane w urządzeniu ani udostępniane podczas transakcji. Płacenie w sklepach, aplikacjach mobilnych (czyli popularnych „apkach”) i internecie jeszcze nigdy nie było tak łatwe, bezpieczne i poufne.



Wraz z Biurem Informacji Kredytowej, wieloletnim partnerem KZBS, serdecznie zapraszamy do skorzystania z kolejnego, bezpłatnego webinaru, zorganizowanego w ramach „Czerwca z bankiem spółdzielczym”. Podczas webinaru pt. „Bezpieczeństwo Twoich danych w sieci i ochrona przed wyłudzeniami” ekspert BIK omówi temat cyberbezpieczeństwa. Webinarium rozpocznie się w dniu 22 czerwca 2020 r. o godzinie 12:00 i będzie realizowane w formule wirtualnej (on-line). Wydarzenie będzie miało charakter interaktywny, z możliwością zadawania pytań i prowadzenia dyskusji z prowadzącymi. Do zapisów i udziału zapraszamy:



Czerwiec z Bankiem Spółdzielczym



Uprzejmie informujemy, iż od dnia 15.05.2020 zostały wydłużenia godziny obsługi w placówce w Leżajsku i oddziałach:

Placówka Godziny otwarcia
Leżajsk 07:30 - 15:30
Grodzisko Dolne 08:00 - 15:30
Kuryłówka 07:30 - 15:00
Jarosław 08:30 - 16:00

Tarcza Finansowa dla Przedsiębiorców już działa.

Polski Fundusz Rozwoju uruchamia Tarczę Finansową PFR – program skierowany do firm, które ucierpiały w wyniku pandemii koronawirusa. Wnioski o finansowanie w postaci częściowo bezzwrotnych subwencji w przypadku mikrofirm oraz małych i średnich firm będzie można składać poprzez system bankowości internetowej naszego Banku.

Więcej informacji

Bankuj bezpiecznie z domu

Platforma CBP - Bankowość internetowa otrzymała nowy moduł "Wnioski". System powstał w celu szybszego i wygodniejszego załatwiania spraw bankowych bez konieczności wizyty w placówce. Złóż wniosek o odroczenie rat kredytowych, aktywuj kartę płatniczą, zmień limity przelewów i wiele innych. Wszystko to online.

#zostańwdomu

Więcej informacji

Wsparcie dla Klientów BS Leżajsk

W związku z panującą epidemią koronawirusa i wynikającymi z niej ograniczeniami, podejmujemy szereg działań w trosce o zdrowie Klientów i Pracowników Banku Spółdzielczego oraz dokładamy wszelkich starań, aby zminimalizować niedogodności związane z bieżącą obsługą Klientów.

Więcej informacji

Bezpłatny duplikat karty płatniczej VISA.

Zachęcamy do zrealizowania duplikatu karty płatniczej z obsługą płatności zbliżeniowych VISA. Wydanie karty jest darmowe. Zapraszamy do wizyty w naszych Placówkach w celu uregulowania formalności.

Szczegóły rozwiązań dla osób fizycznych

Klientom, których sytuacja finansowa uległa pogorszeniu w związku z pandemią koronawirusa proponujemy zawieszenie:

  • spłaty raty kapitałowo-odsetkowej na okres do 3 miesięcy
  • spłaty raty kapitałowej na okres do 3 miesięcy – odsetki płatne w terminach wynikających z umowy kredytu

Zastosowanie odroczenia terminu spłaty może spowodować:

  • po okresie prolongaty pozostałe raty zostaną równomiernie powiększone o odroczone płatności

Odroczenie terminu spłaty raty kredytu może dotyczyć:

  • kredytów gotówkowych
  • kredytów hipotecznych
udzielonych w PLN.


Wzór Wniosku o odroczenie terminu spłat rat znajduje się TUTAJ


Wnioski o zawieszenie terminu spłaty kredytu można składać za pośrednictwem:

  • formularza dostępnego w systemie bankowości elektronicznej CBP
  • adresu e-mail: info@bslezajsk.pl należy załączyć skany wypełnionych i podpisanych formularzy
  • listownie/kurierem na adres: Bank Spółdzielczy w Leżajsku ul. Mickiewicza 38, 37-300 Leżajsk z dopiskiem „Odroczenie rat COVID - 19”
  • w Oddziałach Banku
Bank z tytułu odroczenia terminu spłaty kredytu nie będzie pobierał żadnych opłat i prowizji. Każdy wniosek będzie rozpatrzony indywidualnie w przyspieszonym trybie, o decyzji powiadomimy Państwa niezwłocznie.

W trosce o bezpieczeństwo Państwa i naszych Pracowników, w obecnym czasie Oddziały Banku Spółdzielczego w Leżajsku mogą pracować w ograniczonym zakresie lub mogą być zamknięte. Prosimy o sprawdzenie wcześniej godzin otwarcia Oddziału. Informacje o pracy naszych placówek aktualizujemy na bieżąco.

Szczegóły rozwiązań dla przedsiębiorców, rolników oraz wspólnot mieszkaniowych

Klientom, których sytuacja finansowa uległa pogorszeniu w związku z pandemią koronawirusa, udostępniamy rozwiązania powalające m.in.: odroczyć ratę kredytu lub odnowić okres kredytowania.

Proponujemy zawieszenie:

  • spłaty raty kapitałowo-odsetkowej na okres do 3 miesięcy
  • części kapitałowej na okres do 6 miesięcy – odsetki płatne w terminach wynikających z umowy kredytu
  • raty odsetkowej na okres do 3 miesięcy

Zastosowane odroczenia terminu spłaty może spowodować:

  • wydłużenie okresu kredytowania o zastosowany analogiczny okres odroczenia
  • po okresie prolongaty pozostałe raty zostaną równomiernie powiększone o odroczone płatności
  • w przypadku odroczenia w spłacie odsetek – płatność jednorazowa w uzgodnionym terminie

Odroczenie terminu spłaty raty kredytu może dotyczyć:

  • kredytów obrotowych
  • kredytów inwestycyjnych
udzielonych w PLN.


Wzór Wniosku o odroczenie terminu spłat rat znajduje się TUTAJ



Wnioski o zawieszenie terminu spłaty kredytu można składać za pośrednictwem:

  • formularza dostępnego w systemie bankowości elektronicznej CBP
  • adresu e-mail: info@bslezajsk.pl należy załączyć skany wypełnionych i podpisanych formularzy
  • listownie/kurierem na adres: Bank Spółdzielczy w Leżajsku ul. Mickiewicza 38, 37-300 Leżajsk z dopiskiem „Odroczenie rat COVID - 19”
  • w Oddziałach Banku

Bank z tytułu odroczenia terminu spłaty kredytu nie będzie pobierał żadnych opłat i prowizji. Każdy wniosek będzie rozpatrzony indywidualnie w przyspieszonym trybie, o decyzji powiadomimy Państwa niezwłocznie. Pozytywna decyzja, wiąże się z zawarciem aneksu do umowy zmieniającego harmonogram spłat kredytu. Aneks będzie można podpisać:

  • w Oddziale Banku
  • korespondencyjnie

Podpisanie aneksu korespondencyjnie

  1. aneks otrzymają Państwo wiadomością zwrotną na wskazany we wniosku adres email;
  2. prosimy o wydrukowanie aneksu w dwóch egzemplarzach, podpisanie egzemplarzy zgodnie ze wzorem podpisu złożonego podczas zawierania umowy kredytowej;
  3. wysłanie dwóch podpisanych oryginałów aneksu przesyłką kurierską na adres: Bank Spółdzielczy w Leżajsku ul. Mickiewicza 38 37-300 Leżajsk z dopiskiem „Odroczenie rat COVID - 19”
  4. Bank niezwłocznie odeśle drugi egzemplarz aneksu na adres korespondencyjny.

W trosce o bezpieczeństwo Państwa i naszych Pracowników, w obecnym czasie Oddziały Banku Spółdzielczego w Leżajsku mogą pracować w ograniczonym zakresie lub mogą być zamknięte. Prosimy o sprawdzenie wcześniej godzin otwarcia Oddziału. Informacje o pracy naszych placówek aktualizujemy na bieżąco.

W związku z trudnościami, jakie napotyka sektor przedsiębiorstw w obliczu pandemii koronawirusa, zapraszamy do zapoznania się z rozwiązaniami dostępnymi w ramach "Tarczy antykryzysowej". Zostały one opisane w Przewodniku Antykryzysowym dla Przedsiębiorców, przygotowanym przez Polski Fundusz Rozwoju (PFR).


Operator kart płatniczych VISA zwiększył limity w płatnościach zbliżeniowych. Dzięki temu możliwa będzie płatność bez PIN do 100 zł. To pokłosie rekomendacji WHO i NBP, które w związki z rozprzestrzenianiem się koronawirusa zalecają, by ograniczyć używanie gotówki na rzecz transakcji bezdotykowych.

Szanowni Państwo,
w trosce o zdrowie Państwa i naszych Pracowników wprowadziliśmy zamiany w obsłudze Klientów. Pomiędzy godz. 10.00 a 12.00 w Oddziałach naszego Banku obsługujemy tylko osoby powyżej 65. roku życia. W tym czasie nie będziemy obsługiwać pozostałych Klientów. Osoby poniżej 65. roku życia zapraszamy w pozostałych godzinach pracy naszych placówek. Wewnątrz Oddziału może przebywać ograniczona liczba Klientów w zależności od liczby stanowisk obsługi w danej placówce. W przypadku wizyty w Oddziale prosimy o zachowanie bezpiecznej odległości 2 metrów od pozostałych Klientów. Zachęcamy do ograniczenia wizyt w Oddziałach Banku i wykonywania przelewów oraz innych operacji bankowych w domu z użyciem bankowości internetowej.

Uprzejmie informujemy, iż od dnia 18.03.2020 zostały skrócone godziny obsługi w placówce w Leżajsku i oddziałach:

Placówka Godziny otwarcia
Leżajsk 08:00 - 13:00
Grodzisko Dolne 08:00 - 13:00
Kuryłówka 07:30 - 13:00
Jarosław 08:30 - 13:00

Komenda Główna Policji oraz FinCERT.pl –BCC ZBP ostrzegają przed oszukańczymi ogłoszeniami związanymi np. potrzebą zapłaty za szczepionkę przeciwko koronawirusowi COVID-19, czy przejęciem przez NBP środków klientów zdeponowanych w bankach jako tzw. rezerwkrajowych NBP.

Ostrzegamy przed fałszywymi informacjami dotyczącymi epidemii koronawirusa (COVID-19) nakłaniającymi klientów banków do dokonywaniatransakcji finansowych. Niniejsze ostrzeżenie jest adresowane do klientów wszystkich polskich banków.Jeśli podejrzewasz, że jesteś ofiarą internetowego oszustwa, zgłoś to jak najszybciej do swojego banku, najbliższej jednostce Policji a następnie zespołowi reagowania na incydenty CERT.PL (pod adresem https://incydent.cert.pl/).Wskazane powyżej instytucje przekażą Ci informacje na temat kolejnych kroków/działań.Pamiętaj: w tym szczególnym okresie najskuteczniejszą metodą kontaktu z bankiem może okazać się przesłanie wiadomości e-mail. Ze względu na obostrzenia epidiomologiczne, które dotyczą także banków i ich pracowników czas połączenia telefonicznego z konsultantem może się wydłużyć. Staraj się zrozumieć tą sytuację. Twoje zgłoszenie mailowe będzie przeanalizowane i będą podjęte stosowne działania.

Mając na uwadze zdrowie i bezpieczeństwo naszych Klientów oraz Pracowników, zwracamy się z prośbą do Państwa o ograniczanie wizyt w Oddziałach naszego Banku do niezbędnego minimum.

Nasza prośba podyktowana jest troską o zdrowie nas wszystkich, w kontekście rozprzestrzeniania się w Polsce koronawirusa i co z tego wynika, koniecznością ograniczenia przebywania w miejscach publicznych i większych skupiskach ludzkich.

Uprzejmie informujemy, że w dniu 31.12.2019 (Sylwester) Bank Spółdzielczy czynny do godz. 13.00

Przypominamy, że w dniu 31.12.2019 rozliczenia w systemie ELIXIR (w tym ZUS) będą przyjmowane do godz. 12.30.
Zlecenia przyjęte po godz. 12.30 zostaną rozliczone w następnych dniach operacyjnych - odpowiednio w dniu 02.01.2020.
Prosimy o odpowiednio wczesne przekazanie swoich zleceń płatniczych.

Miło jest nam poinformować, że od 01.01.2020 r. wpłaty podatków PIT, CIT, VAT będzie można dokonywać wyłącznie za pomocą indywidualnego rachunku podatkowego ( mikrorachunku podatkowego). Indywidualny numer rachunku podatkowego można wygenerować na stronie internetowej www.podatki.gov.pl(Nowe okno)(Link do innej strony) lub w siedzibie dowolnego urzędu skarbowego. Jednocześnie przypominamy, że wszystkie transakcje zaplanowane do Urzędu Skarbowego z datą płatności po 31.12.2019 r. (w ramach podatków PIT/CIT/VAT) nie będą mogły być realizowane na dotychczasowe konta Urzędów Skarbowych. Oznacza to, że przelewy wprowadzone do systemu bankowości elektronicznej na dotychczasowe rachunki bankowe (urzędów skarbowych), z datą realizacji od 01.01.2020 r. nie zostaną przez Bank zrealizowane! W przypadku zaplanowanych płatności z datą przypadającą na rok 2020 konieczne będzie ponowne zlecenie tych płatności.


Miło jest nam poinformować, iż jest dostępna nowa wersja logowania, która wprowadza udogodnienia oraz usprawnienia aplikacji mToken Asseco MAA, takie jak: Logowanie Touch ID oraz Face ID dla użytkowników posiadających urządzenia z systemem iOS, Logowanie za pomocą linii papilarnych dla użytkowników posiadających urządzenia z systemem Android. Ponadto wprowadzone zostały zmiany pod kontem wyeliminowania konieczności wielokrotnego wpisywania kodu PIN w aplikacji. W przypadku użytkowników, którzy będą korzystali z biometrycznego logowania do aplikacji mToken Asseco MAA, ze względów bezpieczeństwa kod PIN będzie wykorzystywany do akceptacji operacji wymagających autoryzacji oraz do potwierdzenia logowania do bankowości elektronicznej. W przypadku użytkowników logujących się do aplikacji mToken Asseco MAA za pomocą kodu PIN, dodatkowa akceptacja kodem PIN na etapie autoryzacji operacji oraz potwierdzenie logowania do bankowości elektronicznej nie będzie wymagana.

Obecnie stosowane środki dostępu do systemów bankowości elektronicznej zostały uzupełnione o dodatkowe wymagania SCA (tzw.: „silne uwierzytelnienie klienta”). „Silne uwierzytelnianie klienta” oznacza uwierzytelnianie w oparciu o zastosowanie co najmniej dwóch elementów należących do kategorii: wiedza (coś, co wie wyłącznie użytkownik), posiadanie (coś, co posiada wyłącznie użytkownik) i cechy klienta (coś, czym jest użytkownik), niezależnych w tym sensie, że naruszenie jednego z nich nie osłabia wiarygodności pozostałych, które to uwierzytelnianie jest zaprojektowane w sposób zapewniający ochronę poufności danych uwierzytelniających

W związku z powyższym od 14.09.2019 r. Bank uruchamia tzw. silne uwierzytelnienie Klienta m.in. podczas logowania do systemu bankowości elektronicznej oraz podczas autoryzacji transakcji w systemie bankowości elektronicznej.
Oznacza to, że podczas: logowania do systemu bankowości elektronicznej konieczne będzie podanie – poza identyfikatorem i hasłem – również dodatkowego kodu wysłanego na telefon Klienta w postaci wiadomości SMS lub użycie aplikacji mobilnej mToken i e-PIN-u do mTokena;

Specyfikacja działania metod autentykacji i autoryzacji, które będą zaimplementowane w CUI w związku z wymogami dyrektywy PSD2 - wymuszenie tzw. "silnego uwierzytelniania".

Święto Spółdzielczości Bankowej 2019 – Idźmy razem!
Centralne obchody Święta Spółdzielczości Bankowej odbędą się pod hasłem „Z bankiem spółdzielczym – nowocześnie i bezpiecznie”.
Tegoroczne obchody to promowanie bezpiecznych i nowoczesnych rozwiązań bankowych stosowanych w bankach spółdzielczych (takich jak aplikacje mobilne, innowacyjne rozwiązania płatnicze,itd.), a także edukacja w zakresie bezpiecznego korzystania z tych rozwiązań. Święto Spółdzielczości Bankowej to doskonała okazją do życzeń dla wszystkich Klientów, Udziałowców i Pracowników Banku Spółdzielczego w Leżajsku, a także dla całej spółdzielczej społeczności. Życzymy wielu sukcesów w nowoczesnym rozwijaniu tradycji i wartości, na których ponad 160 lat temu zbudowano sektor polskich Banków Spółdzielczych!


Informujemy że od dnia 1 lipca 2019 w naszym banku dostępna będzie usługa szybkich płatności internetowych Paybynet umożliwiająca realizację płatności za transakcje wykonane online bezpośrednio z rachunku klienta na rachunek sklepu internetowego lub urzędu.



Miło nam poinformować, że Bank Spółdzielczy w Leżajsku był sponsorem IX Ogólnoposkiego Konkursu Plastycznego dla dzieci na etapie powiatu Leżajskiego
"Bezpiecznie na wsi:maszyna pracuje o dziecko obserwuje" Organizatorem konkursu była Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego.
Cieszymy się że mogliśmy być częścią tego wspaniałego wydarzenia! Gratulujemy uczestnikom!
Poniżej przedstawiamy kilka prac konkursowych

Komunikat
Prokuratury Krajowej, Komendy Głównej Policji, Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów, Europejskiego Centrum Konsumenckiego
i FinCERT.pl – Bankowego Centrum Cyberbezpieczeństwa ZBP z dnia 16 maja 2019 r.

Ostrzegamy przed fałszywymi stronami udającymi pośredników szybkich płatności. Na atak narażeni są użytkownicy bankowości internetowej i mobilnej robiący zakupy przez internet. Przestępcy podszywają się pod serwisy oferujące szybkie przelewy (np. Dotpay, PayU, czy Przelewy24). Podstawione strony przestępców wyłudzają loginy i hasła do bankowości internetowej oraz kody autoryzacyjne zatwierdzające przelewy.


Szanowni Klienci,
Informujemy, że w dniu 19 kwietnia 2019r. (tj. piątek) Bank czynny będzie w godzinach od 7:30 do 14:00.
Przelewy skierowane przez Internet do Banku po godzinie 14:20 będą księgowane i kierowane na drogę rozliczeń międzybankowych pod datą 23.04.2019 r.

Bank Spółdzielczy w Leżajsku poszukuje osoby na stanowisko związane z bezpośrednią obsługą Klienta
do pracy w oddziale banku w Jarosławiu:

Zadania:

- obsługa kredytów
- obsługa kasowa
- dbałość o wizerunek Banku

Wymagania:

- doświadczenie w branży finansowej
- zapał, zaangażowanie do pracy,
- prawo jazdy kat.B dodatkowym atutem

Oferujemy:

- umowę o pracę po 3 miesięcznym okresie próbnym,
- stabilne zatrudnienie,

Osoby zainteresowane podjęciem pracy prosimy o przesłanie CV oraz listu motywacyjnego na adres e-mail info@bslezajsk.pl do dnia 30.04.2019 Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami. W CV proszę zawrzeć klauzulę; " Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)."



KLAUZULA INFORMACYJNA DLA OSÓB ODPOWIADAJĄCYCH NA POWYŻSZE OGŁOSZENIE

Na podstawie art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), niniejszym informujemy, że: administratorem Pani/Pana danych osobowych, jest Bank Spółdzielczy w Leżajsku. Może się Pani/Pan również skontaktować się z naszym Inspektorem ochrony danych, pisząc na adres: iod@bslezajsk.pl; przekazanie CV oraz wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych w celach związanych z rekrutacją jest dobrowolne, natomiast brak wyrażenia zgody, spowoduje,że nie będziemy mogli przetwarzać Pani/Pana danych osobowych w celu realizacji procesu rekrutacji; podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych jest udzielona zgoda; Pani/Pana CV będzie przechowywany do momentu wycofania przez Panią/Pana zgody lub po zakończeniu procesu rekrutacji. Pani/Pana dane osobowe, możemy przekazywać podmiotom, realizującym na nasze zlecenie, badania medycyny pracy oraz obsługujących nas w zakresie teleinformatycznym; nie będziemy przekazywać Pani/Pana danych osobowych do państw trzecich; ma Pani/Pan prawo żądać od nas dostępu do swoich danych, ich sprostowania, przenoszenia i usunięcia, a także prawo do ograniczenia przetwarzania danych; w związku z przetwarzaniem przez nas Pani/Pana CV, przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do Prezesa urzędu ochrony danych osobowych; w oparciu o Pani/Pana dane osobowe nie będziemy podejmować wobec Pani/Pana zautomatyzowanych decyzji, w tym decyzji będących wynikiem profilowania.

Dyrektywa Komisji Europejskiej PSD2 otwiera erę otwartej bankowości – wprowadza przepisy wynikające z rozwoju usług płatniczych, pozwala wykorzystać dynamikę rozwoju technologicznego w zakresie płatności elektronicznych i mobilnych

więcej informacji

mToken Asseco MAA to nowoczesna aplikacja do bezpiecznej autoryzacji bankowych transakcji on-line. Dzięki mToken Asseco MAA nie potrzebujesz już karty kodów. Nie musisz też czekać na SMS i przepisywać haseł z telefonu do komputera. Wszystkie niezbędne dane otrzymasz w przejrzystym powiadomieniu autoryzacyjnym na swoim urządzeniu (telefon/tablet). Wystarczy jedno kliknięcie, żeby zatwierdzić lub odrzucić transakcję.

więcej informacji

Uprzejmie informujemy, że w dniu 31.12.2018 (Sylwester) Bank Spółdzielczy czynny do godz. 13.00

Przypominamy, że w dniu 31.12.2018 rozliczenia w systemie ELIXIR (w tym ZUS) będą przyjmowane do godz. 12.00.
Zlecenia przyjęte po godz. 12.00 zostaną rozliczone w następnych dniach operacyjnych - odpowiednio w dniu 02.01.2018.
Prosimy o odpowiednio wczesne przekazanie swoich zleceń płatniczych.

Uprzejmie informujemy, że w dniu 24.12.2018 (Wigilia) Bank Spółdzielczy czynny do godz. 12.00

Uprzejmie informujemy, że w dniu 31.12.2018 rozliczenia w systemie ELIXIR (w tym ZUS) będą przyjmowane do godz. 12.00.
Zlecenia przyjęte po godz. 12.00 zostaną rozliczone w następnych dniach operacyjnych - odpowiednio w dniu 02.01.2018.
Prosimy o odpowiednio wczesne przekazanie swoich zleceń płatniczych.

Informujemy że od dnia 6.12.2018 w systemie Asseco CBP zostaną wprowadzone zmiany w funkcjonalności i wyglądzie systemu Bankowości internetowej.
Wprowadzone zostały m.in.:

- Zmiany czcionki wykorzystywanej we wszystkich miniaplikacjach i na stronie logowania
- Powstała nowa funkcjonalna Miniaplikacja Rachunki
- Zmiany w wyglądzie i funkcjonalności w miniaplikacjach Rachunki, Przelewy, Lokaty, Kredyty, Importy

więcej informacji

Kredyt udzielany na dowolny cel na okres do 12 miesięcy. Oprocentowanie kredytu jest stałe 1,7 %.

więcej informacji

Szanowni Klienci,
W związku z uchwaloną ustawą o Święcie Narodowym z okazji 100 Rocznicy Odzyskania Niepodległości informujemy,
że 12 listopada 2018 roku (poniedziałek) wszystkie placówki Banku Spółdzielczego w Leżajsku będą nieczynne.

Ponadto informujemy, że przelewy realizowane będą na zasadach obowiązujących w dni robocze.


Przepraszamy za utrudnienia

Studiujesz, uczysz się to konto jest dla Ciebie. Konto STUDENT przeznaczone jest dla osób,które rozpoczęły naukę przed ukończeniem 26 roku życia w szkołach wyższych, szkołach posiadających status wyższej uczelni, szkołach policealnych, szkołach średnich

więcej informacji

Szanowni Państwo,
Od dnia 2 listopada 2018 następuje zmiana godzin otwarcia Centrali Banku Spółdzielczego w Leżajsku przy ul. Mickiewicza 38.
Wg. nowego harmonogramu Bank jest otwarty od poniedziałku do piątku w godzinach 7.30 - 16.00

Google Pay to szybki i prosty sposób płacenia telefonem z systemem Androidłatności mobilne za pomocą telefonu są możliwe w tysiącach miejsc - sklepach stacjonarnych, aplikacjach mobilnych czy podczas zakupów online. W sklepach można wygodnie zapłacić telefonem wszędzie tam, gdzie są akceptowane płatności zbliżeniowe - tak samo jak kartą.

więcej informacji

Rachunek oszczędnościowy-EFEKT łączy w sobie zalety lokaty oraz rachunku oszczędnościowo-rozliczeniowego, czyli wysokie oprocentowanie oraz możliwości dokonywania wpłat i przelewania środków w każdym momencie bez utraty odsetek. Na koncie EFEKT zyskujesz jak na tradycyjnych lokatach terminowych, jednak wciąż masz swoje pieniądze do dyspozycji

więcej informacji

Podstawowy Rachunek Płatniczy to rachunek oszczędnościowo-rozliczeniowy prowadzony w walucie polskiej jako rachunek indywidualny, zapewniający dostęp do systemu bankowości elektronicznej Banku oraz karty debetowej, dostępnej tylko dla Posiadacza rachunku. Rachunek ten dedykowany jest dla Klientów, którzy nie posiadają w żadnym banku rachunku oszczędnościowo-rozliczeniowego w walucie polskiej.

więcej informacji

Szanowni Państwo

Bank Spółdzielczy w Leżajsku uprzejmie informuje, że zgodnie z Ustawą z dnia 15 grudnia 2017 r. o zmianie ustawy o podatku od towarów i usług oraz niektórych innych ustaw (Dz. U. z 2018 r. poz. 62), otworzył rachunek VAT dla każdego Klienta posiadającego rachunek rozliczeniowy w PLN.

Zgodnie z w/w Ustawą, otwarcie i prowadzenie rachunku VAT nie wymaga podpisania odrębnej umowy lub Aneksu do umowy. Ponadto informujemy, że z tytułu otwarcia i prowadzenia rachunku VAT, Bank Spółdzielczy w Leżajsku nie będzie pobierał żadnych dodatkowych opłat.

Numer NRB otwartego rachunku VAT oraz zasady i terminy informowania Klienta o saldzie rachunku VAT są dostępne w systemie bankowości elektronicznej oraz w placówkach Banku Spółdzielczego.

więcej informacji

Szanowni Państwo

Z dniem 01 lipca 2018 r. wchodzi w życie Ustawa z dnia 15 grudnia 2017 r. o zmianie ustawy o podatku od towarów i usług oraz niektórych innych ustaw (Dz. U. z 2018 r. poz. 62), wprowadzająca mechanizm podzielonej płatności (ang. Split Payment). Ustawa ta nakłada na banki m.in. obowiązek założenia do 30 czerwca 2018 r., każdemu Klientowi posiadającemu rachunek rozliczeniowy nowego rodzaju rachunku bankowego tzw. rachunku VAT.

Bank Spółdzielczy w Leżajsku rozpocznie otwieranie rachunków VAT w terminie do 30.06.2018. Dla każdego Klienta posiadającego co najmniej jeden rachunek rozliczeniowy w PLN zostanie otwarty jeden rachunek VAT, niezależnie od tego czy Klient jest płatnikiem podatku VAT. Otwarcie rachunku VAT nie wymaga podpisania odrębnej umowy lub Aneksu do umowy. Numer NRB utworzonego rachunku VAT oraz zasady i terminy informowania Klienta o saldzie rachunku VAT będą dostępne w systemie bankowości elektronicznej oraz w placówkach Banku.

Klienci, którzy będą zainteresowani otwarciem kolejnego rachunku VAT, zobowiązani będą do złożenia w placówce Banku dyspozycji otwarcia rachunku VAT. Na tej podstawie Bank Spółdzielczy w Leżajsku otworzy i powiąże rachunki VAT z rachunkami rozliczeniowymi.

Wszelkie dodatkowe informacje związane z wejściem w życie tzw. ustawy Split Payment Bank Spółdzielczy w Leżajsku będzie przekazywał za pośrednictwem bankowości elektronicznej, na stronie internetowej www.bslezajsk.pl/mpp.html oraz w placówkach Banku.

więcej informacji

Szanowni Państwo

Od dnia 04.06.2018 wydłużylismy czas pracy Centrali Banku Spółdzielczego w Leżajsku. Aktualnie Bank czynny jest od poniedziałku do piątku w godzinach 07:30 - 16:30. Zapraszamy.

Powyższa zmiana jest następstwem wprowadzenia nowego sposobu obsługi klienta.

Szanowni Państwo

Opublikowane w 2016 roku przez Parlament Europejski Rozporządzenie (nr 2016/679) w sprawie ochrony danych osobowych zwane RODO, będzie miało zastosowanie w Unii Europejskiej od 25 maja 2018 roku.

więcej informacji

Szanowni Państwo

Z przyjemnością informujemy, że uczestniczymy w Ogólnopolskim Programie Wsparcia Obrotu Bezogtówkowego, który organizowany jest wspólnie z Fundacją Polska Bezgotówkowa, Bankami i Agentami. Założeniem Programu jest upowszechnienie i zwiększenie liczby sieci punktów handlowo-usługowych akceptujących płatności kartami.

Celem Programu jest zniesienie kosztów dla przedsiębiorców w zakresie instalacji terminala płatniczego oraz kosztów jego użytkowania przez pierwsze 12 miesięcy od momentu zainstalowania.

więcej informacji

Szanowni Państwo

Uprzejmie informujemy, że w dniu 27.02.2018 po 3 miesięcznym okresie przejściowym, nastąpi wyłączenie dotychczasowego systemu bankowości internetowej CUI Detal.

Wyłączenie aktualnego systemu spowodowane jest uruchomieniem nowoczensego systemu bankowości mobilnej CBP.

Prosimy o korzystanie z nowego systemu

CBP Logowanie - nowy system bankowości internetowej: SMS, token

Szanowni Państwo

Uprzejmie informujemy, że w dniu 29.12.2017 kasy Banku będą czynne do godziny 13:00, natomiast rozliczenia w systemie ELIXIR (w tym ZUS) będą przyjmowane do godz.12.00. Zlecenia przyjęte po godz. 12.00 zostaną rozliczone w następnych dniach operacyjnych - odpowiednio w dniu 02.01.2018. Prosimy o odpowiednio wczesne przekazanie swoich zleceń płatniczych.

Z przyjemnością informujemy, że od dnia 20.11.2017 uruchomiony został nowy system bankowości internetowej CBP (Customer Banking Platform). Nowy system jest unikalnym rozwiązaniem bankowości internetowej i mobilnej opartym na najnowszej generacji Platformie internetowego dostępu klienta do produktów i usług biznesowych.

Dzięki zastosowaniu innowacyjnej koncepcji ekosystemu miniaplikacji, rozwiązanie to pozwala na osiągnięcie przewagi konkurencyjnej poprzez swobodne kształtowanie usług oferowanych kientowi na Platformie zdalnego dostępu.

Rozwiązanie def3000/CBP wyróżnia innowacyjna koncepcja udostępniania funkcjonalności systemu dla klientów instytucji poprzez komponenty zwane miniaplikacjami. Miniaplikacje wraz z Platformą stanowiącą środowisko ich działania, tworzą swoisty ekosystem, w którym komunikacja odbywa się za pomocą ujednoliconego protokołu.

System def3000/CBP automatycznie dostosowuje swój wygląd i funkcjonalność do urządzenia, z którego użytkownik korzysta w danym momencie (jedno spójne rozwiązanie dla bankowości internetowej i mobilnej).

System def3000/CBP automatycznie dostępny jest dla aktualnych i nowych klientów Banku Spółdzielczego w Leżajsku wraz z oddziałami korzystających ze środków dostępu SMS i Token.

Do dnia 20.02.2018 systemy CBP i CUI Detal będa pracowały równolegle w celu zapoznania się klientów z nowym rozwiązaniem.



Szanowni Państwo,

Bank Spółdzielczy w Leżajsku informuje, że obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2015/847 z dnia 20 maja 2015 roku, w sprawie informacji towarzyszących transferom środków pieniężnych (Dz.U.UE.L.2015.141.1 z dnia 5 czerwca 2015 r.).

Dla zapewnienia zgodności z wymogami wskazanego Rozporządzenia należy umieszczać na dyspozycjach dokonania przelewu krajowego lub zagranicznego bez względu na walutę, składanych zarówno w formie papierowej, jak i za pośrednictwem systemu bankowości internetowej i mobilnej następujące informacje:

  • numer rachunku zleceniodawcy oraz numer rachunku odbiorcy,
  • pełną nazwę / imię i nazwisko zleceniodawcy,
  • pełną nazwę / imię i nazwisko odbiorcy,
  • pełny adres zleceniodawcy: miasto, nazwa ulicy z numerem domu i lokalu

Przelewy z brakującymi lub błędnymi informacjami o zleceniodawcy lub odbiorcy, ze względu na obowiązki wynikające ze wskazanego powyżej Rozporządzenia mogą powodować:

  • opóźnienie w wykonaniu zleconego przelewu,
  • odrzucenie przelewu
  • wstrzymanie przelewu.

W związku z powyższym zwracamy się do Państwa z prośbą o dokładne uzupełnianie:

  • danych zleceniodawcy i odbiorcy w przypadku dyspozycji papierowych,
  • danych odbiorcy dla płatności dokonywanych za pośrednictwem bankowości internetowej i mobilnej (prosimy o sprawdzenie czy dane kontrahentów, które mają Państwo zapisane w swoich systemach lub w systemie bankowości internetowej naszego Banku są kompletne, tj. zgodne z powyższym zakresem danych).

Powyższe dane nie powinny zawierać inicjałów, pseudonimów, nieoficjalnych zwrotów lub skrótów, poza ogólnie przyjętymi dla form prawnych.

Jednocześnie ze względu na obowiązek sprawdzania przez Bank kompletności danych zleceniodawcy i odbiorcy przelewu zwracamy się o przekazanie kontrahentom lub osobom, od których otrzymują Państwo przelewy krajowe i zagraniczne swoich pełnych danych, tj. imienia i nazwiska lub nazwy Państwa firmy, zgodnej z dokumentami rejestrowymi złożonymi w Banku (jeśli takich danych obecnie nie posiadają).

Ponadto w związku ze wskazanym Rozporządzeniem pracownicy Banku będą prosić Państwa o okazanie dokumentu tożsamości w przypadku dokonywania transferów środków pieniężnych, w tym wpłat gotówkowych, bez względu na kwotę transakcji.

Powyższe zasady są podyktowane koniecznością wypełniania przez Bank obowiązków wynikających z obowiązujących przepisów prawnych.

Z przyjemnością informujemy, że Bank Spółdzielczy w Leżajsku uczestniczy w ogólnopolskiej kampanii reklamowej pod nazwą: "Wygodny Kredyt w Bankach Spółdzielczych z Grupy BPS". Serdecznie zapraszamy do skorzystania z promocji.

Weź wygodny KREDYT NA SZCZĘŚCIE:
  • Na remont
  • Na urlop
  • Na nowy sprzęt
  • Na dowolny cel


Naklejka zblżeniowa VISA payWave to karta debetowa z funkcjonalnością płatności zbliżeniowych, umożliwiająca dokonywanie transakcji w punktach handlowo-usługowych oraz w internecie. Przeznaczona jest dla osób, które cenia stały dostęp do swoich pieniędzy oraz wygodę i szybkość płatności bezgotówkowych. Wszystkie transakcje dokonywane naklejką zbliżeniową są autoryzowane w czasie rzeczywistym, co zapewnia kontrolę nad wydatkami. Tansakcje do kwoty 50 zł nie wymagają wprowadzenia kodu PIN.

Wybierz naklejkę zbliżeniowa i zyskaj:
  • stały dostęp do środków na rachunku, niezależnie od godziny pracy Banku
  • poczucie bepieczeństwa - niepotrzebujesz nosić przy sobie gotówki i nie narażasz się na jej utratę
  • możliwość ustanowienia indywidualnych limitów transakcyjnych
  • bezpłatneubezpieczenie BEZPIECZNA KARTA, które zapewnia: ubezpieczenie nieuprawnionego użycia karty, zakupionego towaru, mienia


Planet Plus to nowoczesna platforma zakupowa, za pomocą której możesz dokonywać zakupów w ponad 500 sklepach internetowych wykorzystując szeroką ofertę zniżek i promocji. Spróbuj jak w prosty sposób możesz zyskać pieniądze na dalsze zakupy! Tworząc założenia do Programu kierowaliśmy się ideą umożliwienia kupującym korzystania ze zniżek dostępnych w portalu a także zbierania Cashback podczas dokonywanych transakcji. Za każdą transakcję dokonaną za pośrednictwem naszego serwisu otrzymujesz od nas gotówkę, byś mógł cieszyć się zakupami każdego dnia. Wystarczy, że zalogujesz się na portalu, wybierzesz sklep, dokonasz zakupu bezpośrednio na stronie sklepu korzystając z promocji i rabatów a zwrot określonej kwoty za zakupy pojawi się automatycznie na Twoim koncie. Pamiętaj, że Cashback łączy się z Promocjami i Wyprzedażami, byś mógł zaoszczędzić jeszcze więcej. Zakupy jeszcze nigdy nie były tak proste i przyjemne. Przyłącz się do nas!.

Atrakcyjnie oprocentowany kredyt konsumencki na dowolny cel. Minimum formalnosci i uproszczone procedury. Zapraszamy.

Z przyjemnością prezentujemy nową, responsywną stronę internetową Banku Spółdzielczego w Leżajsku, Ergonomia i czytelność strony zapewnia komfortowe przeglądanie na każdym urządzeniu: smartfon, tablet, laptop, pc.