BLIK - popularny sposób płatności

Płać wygodnie BLIKiem

Z usługi mogą korzystać Klienci powyżej 13 roku życia, którzy:

  • są posiadaczami konta osobistego w Banku Spółdzielczym w Leżajsku lub pełnomocnikami ogólnymi do tego rachunku
  • posiadają urządzenie z zainstalowaną aplikacją mobilną BSGo

Dzięki usłudze BLIK możesz:

  • szybko, prosto i bezpiecznie płacić w sklepach internetowych, stacjonarnych oraz w punktach usługowych bez konieczności podawania  jakichkolwiek danych – wystarczy, że w aplikacji BSGo wygenerujesz kod BLIK, po czym zatwierdzisz za jej pośrednictwem transakcję
  • wypłacać gotówkę w bankomatach bez użycia karty płatniczej
  • dokonać przelewu na telefon

Limity obowiązujące przy płatnościach BLIK

W każdej chwili możesz zmienić wysokość limitów transakcyjnych logując się do BSGo. Taką zmianę zgłosisz również w placówce Banku

Limity domyślny maksymalny dzienny limit ilościowy
Wypłata gotówki 1000 10000 5
Płatności w sklepach 1000 10000 5
Płatności w internecie 1000 10000 5
Przelew na telefon 500 500 5

Aktywacja BLIKa

  • Zaloguj się do aplikacji mobilnej BSGo i w dolnym pasku zakładek wybierz przycisk BLIK
  • Zapoznaj się i zaakceptuj Regulamin a następnie naciśnij suwak aktywacji usługi BLIK
  • w ramach potrzeb aktywuj dodatkowe ustawienia usługi: szybkie płatności bez PIN, prezentacja dostępnych środków, odbieranie przelewów na telefon BLIKIEM
  • Gotowe. Zacznij korzystać z BLIKA!

W przypadku wymiany urządzenia, konieczna jest ponowna instalacja aplikacji BSGo oraz aktywacja usługi BLIK. Postępuj zgodnie z powyżej opisanymi krokami.

BLIK – płać i wypłacaj wygodnie

Płatności w sklepach lub w Internecie:

  • Poinformuj kasjera o chęci dokonania płatności za pośrednictwem BLIKA lub wybierz taką opcję na stronie www sklepu, w którym dokonujesz zakupów.
  • Wygeneruj kod BLIK w aplikacji mobilnej BSGo.
  • Wprowadź kod BLIK na klawiaturze terminala lub urządzenia mobilnego (lub skopiuj ten kod i wklej na stronie sklepu)
  • Zatwierdź operację w aplikacji poprzez wprowadzenie kodu PIN do aplikacji, jeżeli kwota transakcji tego wymaga
  • To już wszystko - zakupy opłacone

Wypłata gotówki z bankomatu*:

  • Wybierz formę wypłaty środków bez karty
  • Wybierz opcję wypłaty za pośrednictwem BLIK
  • Podaj kwotę transakcji
  • Wygeneruj kod BLIK w aplikacji mobilnej BSGo
  • Wprowadź wygenerowany kod na klawiaturze w bankomacie
  • Potwierdź dokonanie operacji w aplikacji mobilnej BSGo poprzez wprowadzenie kodu PIN do aplikacji, jeżeli kwota transakcji tego wymaga
  • Wypłata dokonana

*Kolejność poszczególnych kroków może się różnić w zależności od wybranej sieci bankomatów

Regulamin usługi BLIK Instrukcja BLIK

Dokonuj bezpiecznych transakcji z BLIKIEM:

  • Aktualizuj na bieżąco swoje dane w Banku
  • Nie udostępniaj osobom trzecim kodu BLIK ani kodu PIN do aplikacji mobilnej BSGo
  • Zapobiegaj nieautoryzowanym transakcjom, m.in. poprzez odpowiednie zabezpieczenie urządzenia mobilnego:
    • aktualizuj system operacyjny oraz aplikację BSGo
    • stosuj oprogramowanie antywirusowe
    • stosuj zapory bezpieczeństwa, jeżeli to możliwe
    • aktualizuj przeglądarki internetowe
  • Chroń urządzenie mobilne z zainstalowaną aplikacją BSGo i nie przechowuj razem z nim kodu PIN oraz innych danych służących do odblokowania ekranu urządzenia mobilnego lub dostępu do aplikacji mobilnej
  • Niezwłocznie zgłoś Bankowi fakt utraty, kradzieży, przywłaszczenia lub nieuprawnionego użycia urządzenia mobilnego, na którym znajduje się aplikacja BSGo.


Szanowni Państwo,

otrzymaliśmy informację, że oszuści wysyłają SMS-y z linkiem do środków, które ktoś rzekomo przekazał Ci za pomocą BLIKA. Jeśli dostaniesz taką wiadomość, nie klikaj w podany link!

Ani my, ani operator płatności BLIK nie wysyłamy takich SMSów.

Jeśli ktoś prześle przelew na telefon BLIK, środki automatycznie znajdą się na Twoim koncie,a Ty nie musisz nigdzie potwierdzać, że chcesz je odebrać.

Przypominamy również o podstawowych zasadach bezpieczeństwa:

  • Uważaj na linki przesyłane w SMSach – najlepiej ich po prostu nie klikać.
  • Nie pobieraj aplikacji, których nie znasz – możesz nieświadomie zainfekować swoje urządzenie.
  • Loguj się do konta wyłącznie w aplikacji i na stronie banku
  • Nie podawaj nikomu swoich danych logowania do banku lub skrzynki e-mail – to poufne dane

Zgłaszaj nam podejrzane sytuacje pod specjalnym numerem tel. +48 17 242 00 73 (opłata za połączenie zgodna z cennikiem operatora) lub e-mailem pod adresem: incydent@bslezajsk.pl