Z usługi mogą korzystać Klienci powyżej 13 roku życia, którzy:
W każdej chwili możesz zmienić wysokość limitów transakcyjnych logując się do BSGo. Taką zmianę zgłosisz również w placówce Banku
Limity | domyślny | maksymalny | dzienny limit ilościowy |
---|---|---|---|
Wypłata gotówki | 1000 | 10000 | 5 |
Płatności w sklepach | 1000 | 10000 | 5 |
Płatności w internecie | 1000 | 10000 | 5 |
Przelew na telefon | 500 | 500 | 5 |
W przypadku wymiany urządzenia, konieczna jest ponowna instalacja aplikacji BSGo oraz aktywacja usługi BLIK. Postępuj zgodnie z powyżej opisanymi krokami.
Płatności w sklepach lub w Internecie:
Wypłata gotówki z bankomatu*:
*Kolejność poszczególnych kroków może się różnić w zależności od wybranej sieci bankomatów
Regulamin usługi BLIK Instrukcja BLIKDokonuj bezpiecznych transakcji z BLIKIEM:
Szanowni Państwo,
otrzymaliśmy informację, że oszuści wysyłają SMS-y z linkiem do środków, które ktoś rzekomo przekazał Ci za pomocą BLIKA. Jeśli dostaniesz taką wiadomość, nie klikaj w podany link!
Ani my, ani operator płatności BLIK nie wysyłamy takich SMSów.
Jeśli ktoś prześle przelew na telefon BLIK, środki automatycznie znajdą się na Twoim koncie,a Ty nie musisz nigdzie potwierdzać, że chcesz je odebrać.
Przypominamy również o podstawowych zasadach bezpieczeństwa:
Zgłaszaj nam podejrzane sytuacje pod specjalnym numerem tel. +48 17 242 00 73 (opłata za połączenie zgodna z cennikiem operatora) lub e-mailem pod adresem: incydent@bslezajsk.pl